Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2098
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФрей, Людмила Володимирівна-
dc.contributor.authorГаращенко, Дмитро Володимирович-
dc.date.accessioned2021-03-31T08:36:30Z-
dc.date.available2021-03-31T08:36:30Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn2708-4949-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2098-
dc.description.abstractУ статті досліджено, яким чином зміняться тенденції, тренди, потенційні споживачі туристичних послуг після пандемії, та запропоновано ряд дій, необхідних у сучасних умовах вітчизняній туристичній індустрії, що фактично припинила роботу, адже український уряд скасував підтримку проєктів розвитку туризму, а переважна більшість місцевих туристичних проєктів також втратили грантове фінансування з ЄС та інших міжнародних фондів. Авторами встановлено, що розвиток туризму – настільки динамічний процес, що виникає необхідність стежити за сучасними тенденціями його прояву, виявляти головні тренди й одночасно розробляти практичні заходи для вирішення основних проблем у туристичній індустрії. Тому питання розвитку, прогнозування та дослідження туризму є надзвичайно актуальним. У статті здійснено аналіз туристичного продукту, що пропонує сьогодні національний туристичний ринок. Метою статті є дослідження рекреаційно-туристичного потенціалу на внутрішньому ринку та формулювання пропозицій щодо створення конкурентоспроможного туристичного продукту на внутрішньому ринку після пандемії COVID-19. У дослідженні запропоновано дії, які допоможуть вітчизняній туристичній індустрії наблизитися до світових туристичних лідерів, зокрема: удосконалення стандартів сервісу, створення електронного реєстру всіх суб’єктів туристичної діяльності, створення нового, якісного, трендового туристичного продукту на внутрішньому ринку, здійснення комплексної рекламно-інформаційної кампанії для популяризації туристичного продукту, застосування інноваційних туристичних технологій тощо. Авторами представлено актуальні тренди, які пропонує 2020 рік, враховуючи поточні тенденції, економічні перспективи та вплив останніх подій. Отже, запропоновані заходи, безумовно, сприятимуть створенню конкурентоспроможного туристичного продукту на внутрішньому ринку, адже в сучасному суспільстві, коли розвиваються інформаційні системи, впроваджуються новітні технології, туристичний бізнес, такий багатогранний і мінливий, повинен бути динамічним.uk_UA
dc.description.abstractThe article examines how the trends, tendencies, and potential consumers of tourism services are going to change after the pandemic and suggests a number of steps to make necessary in modern conditions of the domestic tourism industry, which has actually stopped working, because the Ukrainian government has canceled support for tourism development projects, and the vast majority of local tourism projects have also lost grant funding from the EU and other international funds. It has been established that the development of tourism is such a dynamic process that there is a need to monitor modern tendencies in its manifestation, identify the main trends and simultaneously develop practical measures to tackle the main complexities in the tourism industry. Therefore, the issues of tourism development, forecasting and research are extremely relevant. The article analyzes the tourist product that the national tourism market offers today. The purpose of the article is to study the recreational and tourism potential in the domestic market and formulate proposals for creating a competitive tourist product in the domestic market after the COVID-19 pandemic. The study suggests plausible actions that will enable the domestic tourism industry to advance and reach the level of the world's tourism leaders, particularly by improving service standards, creating an electronic register of all subjects of tourism activities, creating a new, top-notch trending tourist product in the domestic market, implementing a comprehensive advertising and information campaign to promote the tourist product, applying innovative tourism technologies, etc. Current trends of 2020 are presented, taking into account current trends, economic prospects and the impact of recent events. Therefore, the proposed measures will certainly contribute to the creation of a competitive tourist product on the domestic market because in modern society, with increasingly developed information systems and the latest technologies, the tourism business, which is so multifaceted and changeable, must be dynamic as welluk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнновації та технології в сфері послуг і харчуванняuk_UA
dc.subjectтуристична індустріяuk_UA
dc.subjectтуристичні підприємстваuk_UA
dc.subjectнаціональний туристичний ринокuk_UA
dc.subjectтенденції в туризміuk_UA
dc.subjectтренди в туризміuk_UA
dc.subjectінновації в туризміuk_UA
dc.subjecttourism industryuk_UA
dc.subjecttourism enterprisesuk_UA
dc.subjectnational tourism marketuk_UA
dc.subjecttourism trendsuk_UA
dc.subjecttourism tendenciesuk_UA
dc.subjecttourism innovationsuk_UA
dc.titleСучасні тенденції та новітні тренди в туризмі після COVID-19uk_UA
dc.title.alternativeCurrent tendencies and new trends in tourism after COVID-19uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue2uk_UA
dc.citation.spage67uk_UA
dc.citation.epage74uk_UA
dc.identifier.doi10.24025/2708-4949.2.2020.213044-
Appears in Collections:№2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdfФрей345.07 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
зміст.pdf77.01 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
титул.pdf92.92 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.