Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2183
Назва: Комплексне застосування емоційного інтелекту та методу Kanban в управлінні ІТ-проектами
Інші назви: Complex application of emotional intelligence and Kanban method in IT-project management
Автори: Тіторенко, В.С.
Ключові слова: метод Kanban;емоційний інтелект;управління проектами;підвищення продуктивності роботи;управління командою;Kanban method;emotional intelligence;project management;increase of work productivity;team management
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вісник Черкаського державного технологічного університету. Технічні науки
Короткий огляд (реферат): У статті представлено дослідження на тему поліпшення використання методу Kanban за допомогою застосування рішень зі сфери емоційного інтелекту. Було проведено аналіз критичних ситуацій, які можуть виникати під час впровадження та роботи в умовах вищезазначеного методу. На основі цього було виявлено, що значна частина подій, що не сприяють позитивному розвитку проекту, настала саме через недостатній рівень якості спілкування між членами проектної команди. Тобто серед інших факторів саме комунікації мають один із найвищих рівнів впливу на проект. Надалі проводитиметься дослідження ефективності рішення щодо підвищення рівня емоційного інтелекту членів проектної команди, щоб визначити, яким має бути результат таких дій. Цей процес пропонується проводити у формі регулярних і нерегулярних групових занять, що має спричинити збільшення продуктивності команди.
The purpose of the article is to present an approach to improve the usage of Kanban method with the help of principles of emotional intelligence. An analysis of critical situations that may arise during the implementation and application of the above-mentioned method is conducted. Based on this analysis, it is discovered that a significant part of the events that do not contribute to the positive development of the project are caused by the lack of understanding among the project team members. The communications themselves, among other factors, have one of the highest levels of influence on the project. Furthermore, the study of the effectiveness of the decisions to increase the level of emotional intelligence of the project team members in order to determine what the outcome of such actions should be will continue. This process is proposed to be conducted in the form of both regular and infrequent group activities, which, in turn, should lead to the increase in team productivity. This method can create positive psychological effect. The flexibility of the method is the reason of choice of Kanban as a base of this research. This feature provides opportunities for self-improvement of each project team member. The improvement of the level of emotional intelligence is chosen as a basis of selfimprovement. The research is based on scientific articles on emotional intelligence, project management and Kanban method. Theoretical part of this research is affirmed by examples which describe common occurrences in project management. The prеdiction of potentional results of those situations is also added. In conclusion the reasons of effectiveness of the combination of Kanban method with emotional intelligence skills is described
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2183
ISSN: 2306-4412
2306-4455
DOI: 10.24025/2306-4412.1.2019.165422
Випуск: 1
Початкова сторінка: 41
Кінцева сторінка: 47
Розташовується у зібраннях:№1/2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdfТіторенко426.28 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
зміст.pdf382.52 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
титул.pdf262.24 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.