Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2303
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСергієнко, Олександр Анатолійович-
dc.date.accessioned2021-05-28T11:37:08Z-
dc.date.available2021-05-28T11:37:08Z-
dc.date.issued2018-09-20-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2303-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСучасні тренди міжнародних економічних відносин & Управління проектами Європейського Союзу : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, Луцьк, 20 -22 вересня 2018 р.uk_UA
dc.titleМаркетингові інновації як необхідна умова розвитку підприємстваuk_UA
dc.typePublication in Conference Proceedingsuk_UA
dc.citation.spage151uk_UA
dc.citation.epage155uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів та аспірантів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20-22-вересня-2018.pdf2.47 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.