Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2303
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСергієнко, Олександр Анатолійович-
dc.date.accessioned2021-05-28T11:37:08Z-
dc.date.available2021-05-28T11:37:08Z-
dc.date.issued2018-09-20-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2303-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСучасні тренди міжнародних економічних відносин & Управління проектами Європейського Союзу : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, Луцьк, 20 -22 вересня 2018 р.uk_UA
dc.titleМаркетингові інновації як необхідна умова розвитку підприємстваuk_UA
dc.typePublication in Conference Proceedingsuk_UA
dc.citation.spage151uk_UA
dc.citation.epage155uk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи студентів та аспірантів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20-22-вересня-2018.pdf2.47 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.