Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2303
Назва: Маркетингові інновації як необхідна умова розвитку підприємства
Автори: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Дата публікації: 20-вер-2018
Видавництво: Сучасні тренди міжнародних економічних відносин & Управління проектами Європейського Союзу : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, Луцьк, 20 -22 вересня 2018 р.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2303
Початкова сторінка: 151
Кінцева сторінка: 155
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів та аспірантів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20-22-вересня-2018.pdf2.47 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.