Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2306
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасильченко, Лідія Сергіївна-
dc.contributor.authorСтручок, Олександр Володимирович-
dc.date.accessioned2021-05-28T11:50:27Z-
dc.date.available2021-05-28T11:50:27Z-
dc.date.issued2020-03-27-
dc.identifier.isbn978-9934-588-40-2-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2306-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherModern Transformations in Economics and Managemen : Conference Proceedings ІV International Scientific-practical Conference, Klaipeda, Lithuania, March 27th, 2020uk_UA
dc.titleНапрями формування та структура маркетингового комунікаційного середовища підприємстваuk_UA
dc.typePublication in Conference Proceedingsuk_UA
dc.citation.spage45uk_UA
dc.citation.epage47uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів та аспірантів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клайпеда, март_2020.pdf2.05 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.