Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2306
Назва: Напрями формування та структура маркетингового комунікаційного середовища підприємства
Автори: Васильченко, Лідія Сергіївна
Стручок, Олександр Володимирович
Дата публікації: 27-бер-2020
Видавництво: Modern Transformations in Economics and Managemen : Conference Proceedings ІV International Scientific-practical Conference, Klaipeda, Lithuania, March 27th, 2020
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2306
ISBN: 978-9934-588-40-2
Початкова сторінка: 45
Кінцева сторінка: 47
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів та аспірантів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клайпеда, март_2020.pdf2.05 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.