Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2311
Назва: Альтернативний французький підхід до організації навчального процесу як напрям підвищення якості освіти в країні
Автори: Захарова, Оксана Володимирівна
Ключові слова: французький підхід;організація навчального процесу;якість освіти;напрям підвищення
Дата публікації: 17-гру-2020
Видавництво: Європейські цінності різноманіття та інклюзії в освітньому просторі : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції для студентів, здобувачів, молодих вчених, аспірантів, докторантів, дослідників, викладачів, представників громадянського суспільства, Київ, 17–18 грудня 2020 року
Короткий огляд (реферат): Висвітлено альтернативний французький підхід до організації навчального процесу як напрям підвищення якості освіти в країні
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2311
Початкова сторінка: 52
Кінцева сторінка: 55
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy_ 17_18_12_2020_fin__removed.pdf426.02 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.