Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/235
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБєляєва, Світлана Станіславівна-
dc.contributor.authorПанасенко, Лариса Максимівна-
dc.date.accessioned2019-04-27T05:45:31Z-
dc.date.available2019-04-27T05:45:31Z-
dc.date.issued2015-09-
dc.identifier.issnISSN (Print): 2304-5809 ISSN (Online): 2313-2167-
dc.identifier.otherУДК 338.488-
dc.identifier.urihttp://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/235-
dc.description.abstractЗдійснено аналіз концептуальних засад створення та механізму застосування маркетингової політики закладів для тимчасового розміщення, якими є хостели. Досліджено досвід функціонування хостелів у різних країнах світу. Визначено можливості адаптації найкращих прикладів діяльності хостелів на теренах України. Розглянуто теоретичні та прикладні аспекти організаційно-економічного механізму роботи хостелів. Наведено приклади методики маркетингового дослідження попиту та пропозицій розміщення в хостелах, сегментації ринку.uk_UA
dc.description.abstractПроведен анализ концептуальных основ создания и механизма применения маркетинговой политики учреждений для временного размещения, к которым относятся хостелы. Изучен опыт функционирования хостелов в разных странах мира. Исследована возможность адаптации лучших примеров деятельности хостелов на территории Украины. Рассмотрены теоретические и прикладные аспекты организационно-экономического механизма работы хостелов. Приведены примеры маркетингового исследования потребностей и предложений размещения в хостелах, сегментации рынка.uk_UA
dc.description.abstractThe analysis of the conceptual foundations of creation and the mechanism of application of the marketing policy of the institution for temporary accommodation, including hostels. The experience of the functioning of hostels in different countries. Investigated the possibility of adapting the best examples of hostels in Ukraine. Theoretical and applied aspects of organizational-economic mechanism of operation of hostels. Examples of marketing research needs and offers of accommodation in hostels, market segmentation.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisher"Молодий вчений" («Young Scientist») uk_UA
dc.subjectгуртожитокuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectкон'юнктура ринкуuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмолодіжний туризмuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectрозміщення туристівuk_UA
dc.subjectспоживчий ринокuk_UA
dc.subjectстудентський гуртожитокuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectхостелuk_UA
dc.subjectобщежитиеuk_UA
dc.subjectинформацияuk_UA
dc.subjectкон'юнктура рынкаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмолодежный туризмuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectразмещение туристовuk_UA
dc.subjectпотребительский рынокuk_UA
dc.subjectстуденческое общежитиеuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectхостел.uk_UA
dc.subjecthosteluk_UA
dc.subjectinformationuk_UA
dc.subjectcon juncture marketuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectyouth tourismuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjecttourist accommodationuk_UA
dc.subjectconsumer marketuk_UA
dc.subjectstudent accommodationuk_UA
dc.subjecttraveluk_UA
dc.subjecthosteluk_UA
dc.titleМАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА ХОСТЕЛІВuk_UA
dc.title.alternativeМАРКЕТИНГОВАЯ ПОЛИТИКА ХОСТЕЛОВuk_UA
dc.title.alternativeMARKETING POLICY OF HOSTELSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.volumeРart 1uk_UA
dc.citation.issue № 9 (24) uk_UA
dc.citation.spage41uk_UA
dc.citation.epage46uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1-9_24_2015_МЧ_Бєляєва_Панасенко.pdf4.32 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.