Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/235
Title: Маркетингова політика хостелів
Other Titles: Маркетинговая политика хостелов
Marketing policy of hostels
Authors: Бєляєва, Світлана Станіславівна
Панасенко, Лариса Максимівна
Keywords: гуртожиток;інформація;кон'юнктура ринку;маркетинг;молодіжний туризм;реклама;розміщення туристів;споживчий ринок;студентський гуртожиток;туризм;хостел;общежитие;информация;кон'юнктура рынка;маркетинг;молодежный туризм;реклама;размещение туристов;потребительский рынок;студенческое общежитие;туризм;хостел;hostel;information;con juncture market;marketing;youth tourism;advertising;tourist accommodation;consumer market;student accommodation;travel;hostel
Issue Date: 2015
Publisher: Молодий вчений
Abstract: Здійснено аналіз концептуальних засад створення та механізму застосування маркетингової політики закладів для тимчасового розміщення, якими є хостели. Досліджено досвід функціонування хостелів у різних країнах світу. Визначено можливості адаптації найкращих прикладів діяльності хостелів на теренах України. Розглянуто теоретичні та прикладні аспекти організаційно-економічного механізму роботи хостелів. Наведено приклади методики маркетингового дослідження попиту та пропозицій розміщення в хостелах, сегментації ринку.
Проведен анализ концептуальных основ создания и механизма применения маркетинговой политики учреждений для временного размещения, к которым относятся хостелы. Изучен опыт функционирования хостелов в разных странах мира. Исследована возможность адаптации лучших примеров деятельности хостелов на территории Украины. Рассмотрены теоретические и прикладные аспекты организационно-экономического механизма работы хостелов. Приведены примеры маркетингового исследования потребностей и предложений размещения в хостелах, сегментации рынка.
The analysis of the conceptual foundations of creation and the mechanism of application of the marketing policy of the institution for temporary accommodation, including hostels. The experience of the functioning of hostels in different countries. Investigated the possibility of adapting the best examples of hostels in Ukraine. Theoretical and applied aspects of organizational-economic mechanism of operation of hostels. Examples of marketing research needs and offers of accommodation in hostels, market segmentation.
URI: http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/235
ISSN: 2304-5809 (print)
Issue: 9(24)-1
First Page: 41
End Page: 46
2313-2167 (online)
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1-9_24_2015_МЧ_Бєляєва_Панасенко.pdf4.32 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.