Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2397
Назва: Інфографіка як інструмент підвищенняефективності навчання мови як іноземної
Автори: Деньга, Олена Анатоліївна
Пятковська, Лариса Володимирівна
Ключові слова: інфографіка;українська як іноземна
Дата публікації: кві-2020
Видавництво: Інноваційні ініціативи організації навчання іноземних здобувачів вищої освіти : тези доповідей учасників Міжнародної науковопрактичної конференції, Харків, квітень 2020 року
Короткий огляд (реферат): Використання інфографіки дає можливість розширити можливості традиційних занять і підняти рівень навчання мови на якісно новий рівень: допомагає сконцентрувати увагу, краще запам’ятати, дає емоційний поштовх і теми для дискусій. Інфографіка − візуалізація даних або ідей, метою якої є донесення складної інформації до аудиторії швидким і зрозумілим способом. Iнфографiка має такі переваги: засвоєння більшої кількості інформації, збагачення лексичного матеріалу, полегшення сприйняття інформації та розширення кола навчальних завдань
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2397
Початкова сторінка: 42
Кінцева сторінка: 44
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
__04.20.pdf2.07 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.