Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2397
Назва: | Інфографіка як інструмент підвищенняефективності навчання мови як іноземної |
Автори: | Деньга, Олена Анатоліївна Пятковська, Лариса Володимирівна |
Ключові слова: | інфографіка;українська як іноземна |
Дата публікації: | кві-2020 |
Видавництво: | Інноваційні ініціативи організації навчання іноземних здобувачів вищої освіти : тези доповідей учасників Міжнародної науковопрактичної конференції, Харків, квітень 2020 року |
Короткий огляд (реферат): | Використання інфографіки дає можливість розширити можливості традиційних занять і підняти рівень навчання мови на якісно новий рівень: допомагає сконцентрувати увагу, краще запам’ятати, дає емоційний поштовх і теми для дискусій. Інфографіка − візуалізація даних або ідей, метою якої є донесення складної інформації до аудиторії швидким і зрозумілим способом. Iнфографiка має такі переваги: засвоєння більшої кількості інформації, збагачення лексичного матеріалу, полегшення сприйняття інформації та розширення кола навчальних завдань |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2397 |
Початкова сторінка: | 42 |
Кінцева сторінка: | 44 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації викладачів (ФГТ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
__04.20.pdf | 2.07 MB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.