Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2468
Title: Соціальний менеджмент та пріоритети розвитку ринку електричної енергії України
Other Titles: Social management and priorities for the development of electrical energy market in Ukraine
Authors: Фінагіна, Олеся Валентинівна
Проданова, Лариса Василівна
Гулак, Даніїл Вікторович
Keywords: соціальний менеджмент;ринок електричної енергії;відновлювана енергетика;social management;electrical energy market;renewable energy
Issue Date: 2018
Publisher: Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки
Abstract: Досліджено потенціал розвитку українського ринку електричної енергії на засадах соціального менеджменту. Обґрунтовано, що ефективне функціонування, а також управління розвитком ринку електроенергії неможливі без формулювання нових стратегій, що дозволяють підприємствам та організаціям краще реагувати на потреби споживачів, партнерів, суспільства; ґрунтуються на усвідомленні не лише економічної, а й соціальної та екологічної відповідальності; спираються на баланс інтересів усіх зацікавлених сторін; вимагають знаходження загальних позитивних векторів розвитку бізнесу та суспільства, узгодження цілей та завдань бізнесу щодо отримання прибутку із вирішенням соціальних та екологічних проблем суспільства. Вивчено можливості застосування принципів соціального менеджменту на ринку електричної енергії з урахуванням адаптації до сучасних умов України світового досвіду впровадження інноваційних проектів соціального спрямування в сфері електроенергетики. Досліджено особливості та динаміку показників функціонування та розвитку ринку електричної енергії, зокрема галузевих ринків альтернативної енергетики, відновлюваних джерел енергії в світі та в Україні на предмет виявлення соціально-економічних наслідків цих процесів для відповідних держав та їх громадян.
The potential of development of electrical energy market on the basis of social management is explored. It is substantiated that efficient functioning, as well as management of the development of electrical energy market, is impossible without the formulation of new strategies that allow enterprises and organizations to better respond to the needs of consumers, partners, and society; are based on the awareness of not only economic, but also social and environmental responsibility; are based on the balance of interests of all interested parties; require finding common positive vectors for business and society development and harmonizing the goals and objectives of the business with a view to making profit by solving social and environmental problems of the society. The possibility of applying the principles of social management in electrical energy market has been studied taking into account possibilities of adaptation of the world experience of implementation of innovative projects of social direction to the modern conditions of Ukraine in the field of electrical power engineering. The features and dynamics of indicators of functioning and development of electrical energy market, in particular, the branch markets of alternative energy, renewable energy sources in the world and in Ukraine, for the purpose of revealing socio-economic consequences of these processes for the states concerned and their citizens, are explored.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2468
ISSN: 2306-4420
DOI: 10.24025/2306-4420.0.50.2018.142805
Issue: 50
First Page: 13
End Page: 22
Appears in Collections:Випуск 50

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdfФінагіна307.62 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
зміст.pdf141.15 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
титул.pdf407.51 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.