Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2552
Назва: Особливості управління організаційними проектами у сфері обслуговування літаків
Інші назви: Features of management by organizational projects in the field of aircraft maintenance .
Автори: Сепеда Гуаман, Діего Фернандо
Ключові слова: проектний підхід;організаційні проекти;літакобудування;технічне обслуговування літаків;особливості;класифікація;поведінкова економіка;компетентнісний підхід;ризики;ідентифікація;project approach;organizational projects;aircraft engineering;aircraft maintenance;features;classification;behavioral economy;competence approach;risks;identification
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник Черкаського державного технологічного університету. Серія: Технічні науки
Короткий огляд (реферат): Розвиток літакобудування потребує постійного удосконалення системи технічного обслуговування літаків після їх введення в експлуатацію, яке має відповідати міжнародним нормам, вимогам та стандартам. Можливість своєчасного надання послуг у сфері обслуговування літаків повинна забезпечувати у подальшому якість транспортних послуг. На сьогоднішній день у світі існує проблема надання технічного обслуговування літаків поза межами заводіввиробників, тому є необхідність у створенні нових підприємств, які будуть надавати ці послуги в аеропортах та на спеціально обладнаних майданчиках поза їх межами. У статті проаналізовано процес створення нового підприємства, наведено дослідження застосування проектного підходу до реалізації організаційних проектів у сфері обслуговування літаків, виявлено особливості цих проектів, наведено їх класифікацію, проаналізовано проблеми з людським ресурсом, які можуть знищити ідею реалізації цих проектів, а також ідентифіковано ризики, що мають вплив на ці проекти.
The current state of the development of aircraft industry requires continuous improvement of the scope of provision of maintenance services for airplanes after their commissioning, which must comply with international regulations, requirements and standards. The timely provision of services in the field of aircraft maintenance should ensure the quality of transport services in the future. This can be achieved by implementing a project approach not only in aircraft engineering, but also in the field of aircraft maintenance. The aim of the work is to identify the features of management by organizational projects in the field of aircraft maintenance. Today, in the world, there is a problem of airplanes maintenance outside the factories, so there is a need for the creation of new companies that will provide these services at airports and on specially equipped areas outside of them. The article analyzes the process of creating a new enterprise, examines the application of the project approach to the implementation of organizational projects in the field of aircraft maintenance, identifies the features of these projects, describes their classification, analyzes problems with human resources that can destroy the idea of these projects, as well as identified risks, which have an impact on these projects. According to the results of this study, it can be concluded that the development of models and methods for managing organizational projects in the field of aircraft maintenance is relevant and requires further development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2552
ISSN: 2306-4412
2306-4455
DOI: 10.24025/2306-4412.3.2018.162716
Випуск: 3
Початкова сторінка: 34
Кінцева сторінка: 41
Розташовується у зібраннях:№3/2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdfСепеда Гуаман246.42 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
зміст.pdf133.52 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
титул.pdf143.27 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.