Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2593
Назва: Гумор як інструмент впливу на суспільні економічні цінності в інформаційному просторі сучасної Болгарії
Автори: Володарська, Тетяна Сергіївна
Ключові слова: гумор;Болгарський гумор
Дата публікації: 2020
Видавництво: Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
Короткий огляд (реферат): Економіка та соціум завжди тісно пов`язані. Одним із ненасильницьких, але дієвих чинників, що впливають на цей взаємозв`язок, є гумор, який, на наш погляд, становить одну з важливих складових системи формування та коригування економічних цінностей сучасної держави. Як вважали ще Платон, А.Шопенгауер, Г.-В.-Ф.Гегель, цінності є продуктом культури та історії, вони формуються у певних культурно-історичних умовах. Цінності не є вічними і незмінними, тому відповідно і гумор, зокрема як інструмент впливу на суспільні економічні цінності, є надзвичайно динамічним, зрозумілим і дієвим «тут і зараз», його потрібно вчасно фіксувати і аналізувати.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2593
ISBN: 978-83-7133-907-3
Початкова сторінка: 33
Кінцева сторінка: 44
Назва книги: Homo economicus : dyskurs o ekonomicznych wartościach współczesnego człowieka : [monografia] / redakcja naukowa Oleg Leszczak
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФГТ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.