Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2617
Назва: Трирівнева модель системи менеджменту якості автосервісних підприємств
Автори: Тарандушка, Людмила Анатоліївна
Костьян, Наталія Леонідівна
Дата публікації: 20-вер-2018
Видавництво: Новітні шляхи створення, експлуатації, ремонту і сервісу автомобілів : матеріали III Всеукраїнської науково-практичної конференції, Миколаїв-Коблево, 20–22 вересня 2018 р.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2617
Початкова сторінка: 65
Кінцева сторінка: 67
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФКТМД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_НШСЕРСА_2018_Костьян.pdf586.37 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.