Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2655
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorВасильченко, Лідія Сергіївна-
dc.contributor.authorГорбань, Олександр Віталійович-
dc.date.accessioned2021-10-14T21:49:32Z-
dc.date.available2021-10-14T21:49:32Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2655-
dc.description.abstractВ роботі проведено аналіз міжнародного досвіду планування та здійснення маркетингової діяльності в мережі Інтернет, проаналізовано маркетингову діяльність досліджуваного підприємства та запропоновано відкриття Інтернет-магазину сільськогосподарської продукції.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectІнтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectвеб-сайтuk_UA
dc.subjectінтернет-магазинuk_UA
dc.subjectпросування товаруuk_UA
dc.subjectагромаркетингuk_UA
dc.titleМаркетингова діяльність у мережі Інтернет (на матеріалах ТОВ "Агро-Шанс", с. Топильна, Шполянський район, Черкаська область)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Горбань О.В..pdf
  Restricted Access
770.15 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.