Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2655
Назва: Маркетингова діяльність у мережі Інтернет (на матеріалах ТОВ "Агро-Шанс", с. Топильна, Шполянський район, Черкаська область)
Автори: Васильченко, Лідія Сергіївна
Горбань, Олександр Віталійович
Ключові слова: Інтернет-маркетинг;веб-сайт;інтернет-магазин;просування товару;агромаркетинг
Дата публікації: чер-2020
Короткий огляд (реферат): В роботі проведено аналіз міжнародного досвіду планування та здійснення маркетингової діяльності в мережі Інтернет, проаналізовано маркетингову діяльність досліджуваного підприємства та запропоновано відкриття Інтернет-магазину сільськогосподарської продукції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2655
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Горбань О.В..pdf
  Restricted Access
770.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.