Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2657
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorПальонна, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorНосок, Тетяна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2021-10-18T10:25:37Z-
dc.date.available2021-10-18T10:25:37Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2657-
dc.description.abstractВ роботі досліджено сутність та маркетинговий аспект управління маркетинговими комунікаціями, розгляуто особливості та методи оцінки ефективності маркетингових комунікацій, наведено рекомендації щодо удосконалення управління маркетинговими комунікаціями.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectкомунікаційна політикаuk_UA
dc.titleУправління маркетинговими комунікаціями (на матеріалах ТОВ «Пекар Кондитер», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КБР_Носок Т.А..pdf
  Restricted Access
1.71 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.