Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2657
Назва: Управління маркетинговими комунікаціями (на матеріалах ТОВ «Пекар Кондитер», м. Черкаси)
Автори: Пальонна, Тетяна Анатоліївна
Носок, Тетяна Анатоліївна
Ключові слова: маркетингові комунікації;комунікаційна політика
Дата публікації: чер-2020
Короткий огляд (реферат): В роботі досліджено сутність та маркетинговий аспект управління маркетинговими комунікаціями, розгляуто особливості та методи оцінки ефективності маркетингових комунікацій, наведено рекомендації щодо удосконалення управління маркетинговими комунікаціями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2657
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КБР_Носок Т.А..pdf
  Restricted Access
1.71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.