Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2658
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБоковня, Анжеліка Олегівна-
dc.contributor.authorЦиба, Аліна Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-10-18T12:31:23Z-
dc.date.available2021-10-18T12:31:23Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2658-
dc.description.abstractРозкрито теоретико-методичні аспекти формування і підвищення якості та конкурентоспроможності продукції підприємства, досліджено конкурентні переваги, вплив та методи оцінки якості та конкурентоспроможності продукції підприємства. Проведено аналіз організаційно-економічної та маркетингової діяльності ТОВ “Комбінат баранкових виробів”, а також досліджено ефективність управління якістю та конкурентоспроможністю продукції підприємства. Наведено пропозиції щодо вдосконалення управління якістю та конкурентоспроможністю продукції підприємства є доцільними, своєчасними, економічно обґрунтованими та можуть бути впровадженими в практичну діяльність ТОВ “Комбінат баранкових виробів”.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectякість продукціїuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїuk_UA
dc.subjectфактори конкурентоспроможності продукціїuk_UA
dc.subjectуправління якістю продукціїuk_UA
dc.titleУправління якістю та конкурентоспроможністю продукції підприємства (на матеріалах ТОВ «Комбінат баранкових виробів», м. Ватутіно, Черкаська область)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Циба_А.С..pdf
  Restricted Access
1.65 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.