Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2658
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorБоковня, Анжеліка Олегівна-
dc.contributor.authorЦиба, Аліна Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-10-18T12:31:23Z-
dc.date.available2021-10-18T12:31:23Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2658-
dc.description.abstractРозкрито теоретико-методичні аспекти формування і підвищення якості та конкурентоспроможності продукції підприємства, досліджено конкурентні переваги, вплив та методи оцінки якості та конкурентоспроможності продукції підприємства. Проведено аналіз організаційно-економічної та маркетингової діяльності ТОВ “Комбінат баранкових виробів”, а також досліджено ефективність управління якістю та конкурентоспроможністю продукції підприємства. Наведено пропозиції щодо вдосконалення управління якістю та конкурентоспроможністю продукції підприємства є доцільними, своєчасними, економічно обґрунтованими та можуть бути впровадженими в практичну діяльність ТОВ “Комбінат баранкових виробів”.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectякість продукціїuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїuk_UA
dc.subjectфактори конкурентоспроможності продукціїuk_UA
dc.subjectуправління якістю продукціїuk_UA
dc.titleУправління якістю та конкурентоспроможністю продукції підприємства (на матеріалах ТОВ «Комбінат баранкових виробів», м. Ватутіно, Черкаська область)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Циба_А.С..pdf
  Restricted Access
1.65 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.