Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2661
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШевченко, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorЖурба, Владислава Василівна-
dc.date.accessioned2021-10-20T08:25:29Z-
dc.date.available2021-10-20T08:25:29Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2661-
dc.description.abstractДосліджено сутність, функції та види просування товарів. З’ясовано особливості організації просування товарів в роздрібній мережі магазинів, вивчено підходи до оцінки ефективності засобів просування товарів. Проведено аналіз діяльності ФОП «Шокало М. О.» і виявили основні проблеми. Проаналізували ефективність системи просування товарів підприємства, розробили рекомендації, спрямовані на вдосконалення просування товарів підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectПросування товаруuk_UA
dc.subjectРоздрібна торгівляuk_UA
dc.subjectПідприємствоuk_UA
dc.titleОрганізація просування товарів підприємства роздрібної торгівлі (на матеріалах ФОП Шокало М.О., м.Лубни, Полтавська область)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Журба В.В..pdf
  Restricted Access
831.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.