Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2661
Назва: Організація просування товарів підприємства роздрібної торгівлі (на матеріалах ФОП Шокало М.О., м.Лубни, Полтавська область)
Автори: Шевченко, Наталія Вікторівна
Журба, Владислава Василівна
Ключові слова: Просування товару;Роздрібна торгівля;Підприємство
Дата публікації: чер-2020
Короткий огляд (реферат): Досліджено сутність, функції та види просування товарів. З’ясовано особливості організації просування товарів в роздрібній мережі магазинів, вивчено підходи до оцінки ефективності засобів просування товарів. Проведено аналіз діяльності ФОП «Шокало М. О.» і виявили основні проблеми. Проаналізували ефективність системи просування товарів підприємства, розробили рекомендації, спрямовані на вдосконалення просування товарів підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2661
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Журба В.В..pdf
  Restricted Access
831.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.