Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2662
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorШевченко, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorКоваленко, Вікторія Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-10-20T08:32:00Z-
dc.date.available2021-10-20T08:32:00Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2662-
dc.description.abstractЗ’ясовано сутність товарної стратегії підприємства, визначено види товарних стратегій та їх класифікацію. Сформульовано процес розробки товарних стратегій, проаналізовано організаційну характеристику підприємства. Дано оцінку товарній політиці підприємства також проведено стратегічний аналіз підприємства. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення товарної стратегії підприємства, проаналізувати маркетингове середовище підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСтратегіяuk_UA
dc.subjectТоварна стратегіяuk_UA
dc.subjectПідприємствоuk_UA
dc.subjectРозробка товарної стратегіїuk_UA
dc.titleРозробка товарної стратегії підприємства (на матеріалах ПАТ «Золотоніський маслоробний комбінат», м. Золотоноша, Черкаська область)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Коваленко В.О..pdf
  Restricted Access
728.45 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.