Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2662
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШевченко, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorКоваленко, Вікторія Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-10-20T08:32:00Z-
dc.date.available2021-10-20T08:32:00Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2662-
dc.description.abstractЗ’ясовано сутність товарної стратегії підприємства, визначено види товарних стратегій та їх класифікацію. Сформульовано процес розробки товарних стратегій, проаналізовано організаційну характеристику підприємства. Дано оцінку товарній політиці підприємства також проведено стратегічний аналіз підприємства. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення товарної стратегії підприємства, проаналізувати маркетингове середовище підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСтратегіяuk_UA
dc.subjectТоварна стратегіяuk_UA
dc.subjectПідприємствоuk_UA
dc.subjectРозробка товарної стратегіїuk_UA
dc.titleРозробка товарної стратегії підприємства (на матеріалах ПАТ «Золотоніський маслоробний комбінат», м. Золотоноша, Черкаська область)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Коваленко В.О..pdf
  Restricted Access
728.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.