Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2662
Назва: Розробка товарної стратегії підприємства (на матеріалах ПАТ «Золотоніський маслоробний комбінат», м. Золотоноша, Черкаська область)
Автори: Шевченко, Наталія Вікторівна
Коваленко, Вікторія Олександрівна
Ключові слова: Стратегія;Товарна стратегія;Підприємство;Розробка товарної стратегії
Дата публікації: чер-2020
Короткий огляд (реферат): З’ясовано сутність товарної стратегії підприємства, визначено види товарних стратегій та їх класифікацію. Сформульовано процес розробки товарних стратегій, проаналізовано організаційну характеристику підприємства. Дано оцінку товарній політиці підприємства також проведено стратегічний аналіз підприємства. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення товарної стратегії підприємства, проаналізувати маркетингове середовище підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2662
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Коваленко В.О..pdf
  Restricted Access
728.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.