Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2666
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorШевченко, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorІвахов, Юрій Володимирович-
dc.date.accessioned2021-10-20T09:00:36Z-
dc.date.available2021-10-20T09:00:36Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2666-
dc.description.abstractВивчено технології планування і проведення комунікаційної кампанії, розглянуто сучасні інструменти розробки комунікаційної кампанії. Вивчено міжнародний досвід планування та проведення комунікаційних кампаній, проаналізовано підприємство ТОВ «Кондитерська фабрика «Меркурій» і вивчено використовувані способи комунікаційної діяльності. Проведено аналіз ринку кондитерських послуг, визначено проблеми комунікаційної діяльності підприємства. Розроблено і проведено комунікаційну кампанію, проведено оцінку ефективності розробленої кампанії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКампаніяuk_UA
dc.subjectКомунікаціїuk_UA
dc.subjectКомунікаційна кампаніяuk_UA
dc.titleПланування і проведення комунікаційної кампанії (на матеріалах ТОВ «Кондитерська фабрика «Меркурій», с.Балаклея, Смілянський р-н, Черкаська область)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Івахов Ю.В..pdf
  Restricted Access
859.54 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.