Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2666
Назва: Планування і проведення комунікаційної кампанії (на матеріалах ТОВ «Кондитерська фабрика «Меркурій», с.Балаклея, Смілянський р-н, Черкаська область)
Автори: Шевченко, Наталія Вікторівна
Івахов, Юрій Володимирович
Ключові слова: Кампанія;Комунікації;Комунікаційна кампанія
Дата публікації: чер-2020
Короткий огляд (реферат): Вивчено технології планування і проведення комунікаційної кампанії, розглянуто сучасні інструменти розробки комунікаційної кампанії. Вивчено міжнародний досвід планування та проведення комунікаційних кампаній, проаналізовано підприємство ТОВ «Кондитерська фабрика «Меркурій» і вивчено використовувані способи комунікаційної діяльності. Проведено аналіз ринку кондитерських послуг, визначено проблеми комунікаційної діяльності підприємства. Розроблено і проведено комунікаційну кампанію, проведено оцінку ефективності розробленої кампанії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2666
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Івахов Ю.В..pdf
  Restricted Access
859.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.