Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2668
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБоковня, Анжеліка Олегівна-
dc.contributor.authorЖурба, Юлія Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-10-20T14:20:08Z-
dc.date.available2021-10-20T14:20:08Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2668-
dc.description.abstractРозглянуто сутність, мету і напрямки маркетингової діяльності, досліджено процес організації та планування маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано основні підходи до оцінювання ефективності маркетингової діяльності. Проаналізовано господарсько-економічну діяльності підприємства, в тому числі маркетингову діяльність, здійснена оцінка маркетингової діяльності підприємства за «4Р» комплексом маркетингу. Проаналізовано просування будівельних матеріалів ТОВ «Профіт Груп», розроблено рекомендації щодо підвищення ефективності організації маркетингової діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectПлануванняuk_UA
dc.subjectОрганізаціяuk_UA
dc.subjectПідприємництвоuk_UA
dc.titleОрганізація та планування маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «Профіт Груп», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Журба Ю.В..pdf
  Restricted Access
889.93 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.