Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2668
Назва: Організація та планування маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «Профіт Груп», м. Черкаси)
Автори: Боковня, Анжеліка Олегівна
Журба, Юлія Володимирівна
Ключові слова: Маркетингова діяльність;Планування;Організація;Підприємництво
Дата публікації: чер-2020
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність, мету і напрямки маркетингової діяльності, досліджено процес організації та планування маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано основні підходи до оцінювання ефективності маркетингової діяльності. Проаналізовано господарсько-економічну діяльності підприємства, в тому числі маркетингову діяльність, здійснена оцінка маркетингової діяльності підприємства за «4Р» комплексом маркетингу. Проаналізовано просування будівельних матеріалів ТОВ «Профіт Груп», розроблено рекомендації щодо підвищення ефективності організації маркетингової діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2668
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Журба Ю.В..pdf
  Restricted Access
889.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.