Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2668
Title: Організація та планування маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «Профіт Груп», м. Черкаси)
Authors: Боковня, Анжеліка Олегівна
Журба, Юлія Володимирівна
Keywords: Маркетингова діяльність;Планування;Організація;Підприємництво
Issue Date: Jun-2020
Abstract: Розглянуто сутність, мету і напрямки маркетингової діяльності, досліджено процес організації та планування маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано основні підходи до оцінювання ефективності маркетингової діяльності. Проаналізовано господарсько-економічну діяльності підприємства, в тому числі маркетингову діяльність, здійснена оцінка маркетингової діяльності підприємства за «4Р» комплексом маркетингу. Проаналізовано просування будівельних матеріалів ТОВ «Профіт Груп», розроблено рекомендації щодо підвищення ефективності організації маркетингової діяльності.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2668
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Журба Ю.В..pdf
  Restricted Access
889.93 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.