Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2671
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПепчук, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorОсян, Карен Єрвандович-
dc.date.accessioned2021-10-21T17:23:08Z-
dc.date.available2021-10-21T17:23:08Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2671-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було визначено роль бренду задля подальшого розвитку української компанії, виділено проблеми, можливості та шляхи вирішення. Було досліджено суть та значення бренду, проаналізовано позицію бренду в структурі маркетингової стратегії. Досліджено організаційні та економічні характеристики досліджуваного підприємства, проаналізовано ефективність існуючих маркетингових стратегій бізнесу. Надані рекомендації, щодо вдосконалення бренду компанії, запропоновано заходи, щодо встановлення економічних вигод та вдосконалення корпоративного бренду.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectБрендингuk_UA
dc.subjectТоргова маркаuk_UA
dc.subjectБрендuk_UA
dc.subjectСтратегія брендуuk_UA
dc.subjectЛоготипuk_UA
dc.titleБрендинг в діяльності підприємства (на матеріалах ФОП Гладких С.В., м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Осян К.Є..pdf
  Restricted Access
1.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.