Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2671
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorПепчук, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorОсян, Карен Єрвандович-
dc.date.accessioned2021-10-21T17:23:08Z-
dc.date.available2021-10-21T17:23:08Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2671-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було визначено роль бренду задля подальшого розвитку української компанії, виділено проблеми, можливості та шляхи вирішення. Було досліджено суть та значення бренду, проаналізовано позицію бренду в структурі маркетингової стратегії. Досліджено організаційні та економічні характеристики досліджуваного підприємства, проаналізовано ефективність існуючих маркетингових стратегій бізнесу. Надані рекомендації, щодо вдосконалення бренду компанії, запропоновано заходи, щодо встановлення економічних вигод та вдосконалення корпоративного бренду.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectБрендингuk_UA
dc.subjectТоргова маркаuk_UA
dc.subjectБрендuk_UA
dc.subjectСтратегія брендуuk_UA
dc.subjectЛоготипuk_UA
dc.titleБрендинг в діяльності підприємства (на матеріалах ФОП Гладких С.В., м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Осян К.Є..pdf
  Restricted Access
1.4 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.