Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2671
Назва: Брендинг в діяльності підприємства (на матеріалах ФОП Гладких С.В., м. Черкаси)
Автори: Пепчук, Сергій Миколайович
Осян, Карен Єрвандович
Ключові слова: Брендинг;Торгова марка;Бренд;Стратегія бренду;Логотип
Дата публікації: чер-2020
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було визначено роль бренду задля подальшого розвитку української компанії, виділено проблеми, можливості та шляхи вирішення. Було досліджено суть та значення бренду, проаналізовано позицію бренду в структурі маркетингової стратегії. Досліджено організаційні та економічні характеристики досліджуваного підприємства, проаналізовано ефективність існуючих маркетингових стратегій бізнесу. Надані рекомендації, щодо вдосконалення бренду компанії, запропоновано заходи, щодо встановлення економічних вигод та вдосконалення корпоративного бренду.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2671
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Осян К.Є..pdf
  Restricted Access
1.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.