Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2672
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorПепчук, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorАністратенко, Дар'я Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-10-21T17:43:36Z-
dc.date.available2021-10-21T17:43:36Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2672-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра була з’ясована сутність конкуренції, як форми функціонування товарно-ринкового господарювання. Дано визначення поняття конкурентоспроможності підприємства, визначено методи оцінки конкурентоспроможності підприємства. Проаналізовано організаційно-економічну характеристику підприємства ПП «Тендер ЮГ», проаналізовано ефективність маркетингової товарної політики ПП «Тендер ЮГ». Оцінено конкурентоспроможність підприємства ПП «Тендер ЮГ», розроблено та обґрунтовано раціональні шляхи підвищення конкурентоспроможності потенціалу підприємства на ринках.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКонкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectКонкуренціяuk_UA
dc.subjectМаркетингова товарна політикаuk_UA
dc.titleУправління конкурентоспроможні стю підприємства (на матеріалах ПП «Тендер Юг», с.Балаклея, Смілянський р-н, Черкаська область)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Аністратенко Д.О..pdf
  Restricted Access
1.09 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.