Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2672
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПепчук, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorАністратенко, Дар'я Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-10-21T17:43:36Z-
dc.date.available2021-10-21T17:43:36Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2672-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра була з’ясована сутність конкуренції, як форми функціонування товарно-ринкового господарювання. Дано визначення поняття конкурентоспроможності підприємства, визначено методи оцінки конкурентоспроможності підприємства. Проаналізовано організаційно-економічну характеристику підприємства ПП «Тендер ЮГ», проаналізовано ефективність маркетингової товарної політики ПП «Тендер ЮГ». Оцінено конкурентоспроможність підприємства ПП «Тендер ЮГ», розроблено та обґрунтовано раціональні шляхи підвищення конкурентоспроможності потенціалу підприємства на ринках.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКонкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectКонкуренціяuk_UA
dc.subjectМаркетингова товарна політикаuk_UA
dc.titleУправління конкурентоспроможні стю підприємства (на матеріалах ПП «Тендер Юг», с.Балаклея, Смілянський р-н, Черкаська область)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Аністратенко Д.О..pdf
  Restricted Access
1.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.