Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2672
Назва: Управління конкурентоспроможні стю підприємства (на матеріалах ПП «Тендер Юг», с.Балаклея, Смілянський р-н, Черкаська область)
Автори: Пепчук, Сергій Миколайович
Аністратенко, Дар'я Олександрівна
Ключові слова: Конкурентоспроможність підприємства;Конкуренція;Маркетингова товарна політика
Дата публікації: чер-2020
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра була з’ясована сутність конкуренції, як форми функціонування товарно-ринкового господарювання. Дано визначення поняття конкурентоспроможності підприємства, визначено методи оцінки конкурентоспроможності підприємства. Проаналізовано організаційно-економічну характеристику підприємства ПП «Тендер ЮГ», проаналізовано ефективність маркетингової товарної політики ПП «Тендер ЮГ». Оцінено конкурентоспроможність підприємства ПП «Тендер ЮГ», розроблено та обґрунтовано раціональні шляхи підвищення конкурентоспроможності потенціалу підприємства на ринках.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2672
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Аністратенко Д.О..pdf
  Restricted Access
1.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.