Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2674
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБоковня, Анжеліка Олегівна-
dc.contributor.authorДемченко, Олег Іванович-
dc.date.accessioned2021-10-23T07:56:38Z-
dc.date.available2021-10-23T07:56:38Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2674-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто концептуальні засади маркетингу промислового підприємства. Описано складові системи маркетингової діяльності промислового підприємства, визначено суть, принципи, функції промислового маркетингу. Досліджено особливості формування комплексу маркетингу промислового підприємства. Досліджено стан та тенденцій розвитку ринку цегли в Україні як основи прийняття маркетингових рішень промислового підприємства галузі будівельних матеріалів. Сформовано характеристику внутрішнього маркетингового середовища промислового підприємства ТОВ «Корсунь-Шевченківський цегельний завод». Проведено оцінку елементів комплексу маркетингу промислового підприємства ТОВ «Корсунь-Шевченківський цегельний завод». Здійснено огляд спеціалізованих платформ і обрано найбільш адекватну для активізації збутової діяльності ТОВ «Корсунь-Шевченківський цегельний завод». Розроблено рекомендації щодо реалізації сфокусованої стратегії ТОВ «Корсунь-Шевченківський цегельний завод».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.subjectУдосконаленняuk_UA
dc.subjectДіяльністьuk_UA
dc.subjectМаркетингова діяльністьuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності (на матеріалах ТОВ «Корсунь-Шевченківський цегельний завод», м.Корсунь-Шевченківський, Черкаська область)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Демченко О. І..pdf
  Restricted Access
2.49 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.