Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2674
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності (на матеріалах ТОВ «Корсунь-Шевченківський цегельний завод», м.Корсунь-Шевченківський, Черкаська область)
Автори: Боковня, Анжеліка Олегівна
Демченко, Олег Іванович
Ключові слова: Маркетинг;Удосконалення;Діяльність;Маркетингова діяльність
Дата публікації: чер-2020
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто концептуальні засади маркетингу промислового підприємства. Описано складові системи маркетингової діяльності промислового підприємства, визначено суть, принципи, функції промислового маркетингу. Досліджено особливості формування комплексу маркетингу промислового підприємства. Досліджено стан та тенденцій розвитку ринку цегли в Україні як основи прийняття маркетингових рішень промислового підприємства галузі будівельних матеріалів. Сформовано характеристику внутрішнього маркетингового середовища промислового підприємства ТОВ «Корсунь-Шевченківський цегельний завод». Проведено оцінку елементів комплексу маркетингу промислового підприємства ТОВ «Корсунь-Шевченківський цегельний завод». Здійснено огляд спеціалізованих платформ і обрано найбільш адекватну для активізації збутової діяльності ТОВ «Корсунь-Шевченківський цегельний завод». Розроблено рекомендації щодо реалізації сфокусованої стратегії ТОВ «Корсунь-Шевченківський цегельний завод».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2674
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Демченко О. І..pdf
  Restricted Access
2.49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.