Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2674
Title: Удосконалення маркетингової діяльності (на матеріалах ТОВ «Корсунь-Шевченківський цегельний завод», м.Корсунь-Шевченківський, Черкаська область)
Authors: Боковня, Анжеліка Олегівна
Демченко, Олег Іванович
Keywords: Маркетинг;Удосконалення;Діяльність;Маркетингова діяльність
Issue Date: Jun-2020
Abstract: В роботі розглянуто концептуальні засади маркетингу промислового підприємства. Описано складові системи маркетингової діяльності промислового підприємства, визначено суть, принципи, функції промислового маркетингу. Досліджено особливості формування комплексу маркетингу промислового підприємства. Досліджено стан та тенденцій розвитку ринку цегли в Україні як основи прийняття маркетингових рішень промислового підприємства галузі будівельних матеріалів. Сформовано характеристику внутрішнього маркетингового середовища промислового підприємства ТОВ «Корсунь-Шевченківський цегельний завод». Проведено оцінку елементів комплексу маркетингу промислового підприємства ТОВ «Корсунь-Шевченківський цегельний завод». Здійснено огляд спеціалізованих платформ і обрано найбільш адекватну для активізації збутової діяльності ТОВ «Корсунь-Шевченківський цегельний завод». Розроблено рекомендації щодо реалізації сфокусованої стратегії ТОВ «Корсунь-Шевченківський цегельний завод».
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2674
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Демченко О. І..pdf
  Restricted Access
2.49 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.