Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2675
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБоковня, Анжеліка Олегівна-
dc.contributor.authorГончаренко, Ольга Андріївна-
dc.date.accessioned2021-10-23T08:49:30Z-
dc.date.available2021-10-23T08:49:30Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2675-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємств, визначено фактори, що впливають на конкурентоспроможність підприємства та його конкурентне середовище. Узагальнено підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства, проаналізовано основні показники підприємницької діяльності ПрАТ «Світ меблів – Україна». Охарактеризовано особливості підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства, обґрунтовано шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКонкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectПродукціяuk_UA
dc.subjectПідприємствоuk_UA
dc.titleКонкурентоспроможність продукції підприємства та шляхи її підвищення (на матеріалах ПрАТ «Світ меблів-Україна», с. Паланка, Черкаська область)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Гончаренко О. А..pdf
  Restricted Access
1.36 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.