Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2675
Назва: Конкурентоспроможність продукції підприємства та шляхи її підвищення (на матеріалах ПрАТ «Світ меблів-Україна», с. Паланка, Черкаська область)
Автори: Боковня, Анжеліка Олегівна
Гончаренко, Ольга Андріївна
Ключові слова: Конкурентоспроможність;Продукція;Підприємство
Дата публікації: чер-2020
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємств, визначено фактори, що впливають на конкурентоспроможність підприємства та його конкурентне середовище. Узагальнено підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства, проаналізовано основні показники підприємницької діяльності ПрАТ «Світ меблів – Україна». Охарактеризовано особливості підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства, обґрунтовано шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2675
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Гончаренко О. А..pdf
  Restricted Access
1.36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.