Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2675
Title: Конкурентоспроможність продукції підприємства та шляхи її підвищення (на матеріалах ПрАТ «Світ меблів-Україна», с. Паланка, Черкаська область)
Authors: Боковня, Анжеліка Олегівна
Гончаренко, Ольга Андріївна
Keywords: Конкурентоспроможність;Продукція;Підприємство
Issue Date: Jun-2020
Abstract: В кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємств, визначено фактори, що впливають на конкурентоспроможність підприємства та його конкурентне середовище. Узагальнено підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства, проаналізовано основні показники підприємницької діяльності ПрАТ «Світ меблів – Україна». Охарактеризовано особливості підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства, обґрунтовано шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2675
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Гончаренко О. А..pdf
  Restricted Access
1.36 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.