Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2676
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorСергієнко, Олександр Анатолійовия-
dc.contributor.authorОвчаренко, Олександр В'ячеславович-
dc.date.accessioned2021-10-23T10:10:45Z-
dc.date.available2021-10-23T10:10:45Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2676-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі обґрунтовано теоретичні основи рекламної діяльності підприємства, визначено актуальність рекламної діяльності підприємства. Розглянуто основні інструменти рекламної діяльності підприємства, проведено аналіз рекламної діяльності підприємства, досліджено переваги рекламної діяльності підприємства. Досліджено підходи до аналізу рекламної діяльності підприємства, проведено маркетинговий аналіз рекламної діяльності підприємства. Висунуто пропозиції щодо поліпшення рекламної діяльності підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectРекламаuk_UA
dc.subjectПідприємствоuk_UA
dc.subjectМаркетингова діяльнісьuk_UA
dc.subjectУдосконаленняuk_UA
dc.titleРекламна діяльність підприємства та напрями її удосконалення (на матеріалах ПП «Алекс», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Овчаренко О.В..pdf
  Restricted Access
753.92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.