Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2676
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorСергієнко, Олександр Анатолійовия-
dc.contributor.authorОвчаренко, Олександр В'ячеславович-
dc.date.accessioned2021-10-23T10:10:45Z-
dc.date.available2021-10-23T10:10:45Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2676-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі обґрунтовано теоретичні основи рекламної діяльності підприємства, визначено актуальність рекламної діяльності підприємства. Розглянуто основні інструменти рекламної діяльності підприємства, проведено аналіз рекламної діяльності підприємства, досліджено переваги рекламної діяльності підприємства. Досліджено підходи до аналізу рекламної діяльності підприємства, проведено маркетинговий аналіз рекламної діяльності підприємства. Висунуто пропозиції щодо поліпшення рекламної діяльності підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectРекламаuk_UA
dc.subjectПідприємствоuk_UA
dc.subjectМаркетингова діяльнісьuk_UA
dc.subjectУдосконаленняuk_UA
dc.titleРекламна діяльність підприємства та напрями її удосконалення (на матеріалах ПП «Алекс», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Овчаренко О.В..pdf
  Restricted Access
753.92 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.