Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2676
Назва: Рекламна діяльність підприємства та напрями її удосконалення (на матеріалах ПП «Алекс», м. Черкаси)
Автори: Сергієнко, Олександр Анатолійовия
Овчаренко, Олександр В'ячеславович
Ключові слова: Реклама;Підприємство;Маркетингова діяльнісь;Удосконалення
Дата публікації: чер-2020
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі обґрунтовано теоретичні основи рекламної діяльності підприємства, визначено актуальність рекламної діяльності підприємства. Розглянуто основні інструменти рекламної діяльності підприємства, проведено аналіз рекламної діяльності підприємства, досліджено переваги рекламної діяльності підприємства. Досліджено підходи до аналізу рекламної діяльності підприємства, проведено маркетинговий аналіз рекламної діяльності підприємства. Висунуто пропозиції щодо поліпшення рекламної діяльності підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2676
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Овчаренко О.В..pdf
  Restricted Access
753.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.