Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2676
Title: Рекламна діяльність підприємства та напрями її удосконалення (на матеріалах ПП «Алекс», м. Черкаси)
Authors: Сергієнко, Олександр Анатолійовия
Овчаренко, Олександр В'ячеславович
Keywords: Реклама;Підприємство;Маркетингова діяльнісь;Удосконалення
Issue Date: Jun-2020
Abstract: В кваліфікаційній роботі обґрунтовано теоретичні основи рекламної діяльності підприємства, визначено актуальність рекламної діяльності підприємства. Розглянуто основні інструменти рекламної діяльності підприємства, проведено аналіз рекламної діяльності підприємства, досліджено переваги рекламної діяльності підприємства. Досліджено підходи до аналізу рекламної діяльності підприємства, проведено маркетинговий аналіз рекламної діяльності підприємства. Висунуто пропозиції щодо поліпшення рекламної діяльності підприємства.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2676
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Овчаренко О.В..pdf
  Restricted Access
753.92 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.