Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2680
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorВартанова, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorКоткова, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-10-25T07:16:48Z-
dc.date.available2021-10-25T07:16:48Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2680-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність, цілі та методи системи стимулювання продажів товарів на підприємстві. Досліджено принципи, функції та структуру системи стимулювання продажів товарів на підприємстві, проведено аналіз системи стимулювання продажів товарів на досліджуваному підприємстві. Надано пропозиції та рекомендації щодо удосконалення системи стимулювання продажів на підприємстві. Оцінено ефективність системи стимулювання продажів товарів підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectСтимулювання збутуuk_UA
dc.subjectПрямий маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.titleCтимулювання продажу товарів підприємства та шляхи його покращення (на матеріалах ФОП Матвійчук С.О., м.Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Коткова Т. О..pdf
  Restricted Access
1.79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.