Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2680
Назва: Cтимулювання продажу товарів підприємства та шляхи його покращення (на матеріалах ФОП Матвійчук С.О., м.Черкаси)
Автори: Вартанова, Олена Вікторівна
Коткова, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: Маркетингові комунікації;Стимулювання збуту;Прямий маркетинг;маркетингова стратегія
Дата публікації: чер-2020
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність, цілі та методи системи стимулювання продажів товарів на підприємстві. Досліджено принципи, функції та структуру системи стимулювання продажів товарів на підприємстві, проведено аналіз системи стимулювання продажів товарів на досліджуваному підприємстві. Надано пропозиції та рекомендації щодо удосконалення системи стимулювання продажів на підприємстві. Оцінено ефективність системи стимулювання продажів товарів підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2680
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Коткова Т. О..pdf
  Restricted Access
1.79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.