Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2681
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБурцева, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorНабієв, Айдин Фізулі огли-
dc.date.accessioned2021-10-25T07:52:00Z-
dc.date.available2021-10-25T07:52:00Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2681-
dc.description.abstractВ роботі було досліджено економічну сутність маркетингової діяльності підприємства, обґрунтовано особливості управління маркетинговою діяльністю страхових компаній. Визначено підходи до аналізу маркетингової діяльності страхових компаній. Проаналізовано процес управління страховою компанією ПрАТ “УАСК АСКА”. Розглянуто можливі напрямки удосконалення процесу управління страховою компанією ПрАТ “УАСК АСКА”.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectУправління маркетингомuk_UA
dc.subjectУдосконаленняuk_UA
dc.titleУдосконалення управління маркетинговою діяльністю страхової компанії (на матеріалах ПРАТ «УАСК АСКА», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Набієв А. Ф..pdf
  Restricted Access
1.01 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.