Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2681
Назва: Удосконалення управління маркетинговою діяльністю страхової компанії (на матеріалах ПРАТ «УАСК АСКА», м. Черкаси)
Автори: Бурцева, Тетяна Іванівна
Набієв, Айдин Фізулі огли
Ключові слова: Управління маркетингом;Удосконалення
Дата публікації: чер-2020
Короткий огляд (реферат): В роботі було досліджено економічну сутність маркетингової діяльності підприємства, обґрунтовано особливості управління маркетинговою діяльністю страхових компаній. Визначено підходи до аналізу маркетингової діяльності страхових компаній. Проаналізовано процес управління страховою компанією ПрАТ “УАСК АСКА”. Розглянуто можливі напрямки удосконалення процесу управління страховою компанією ПрАТ “УАСК АСКА”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2681
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Набієв А. Ф..pdf
  Restricted Access
1.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.