Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2681
Title: Удосконалення управління маркетинговою діяльністю страхової компанії (на матеріалах ПРАТ «УАСК АСКА», м. Черкаси)
Authors: Бурцева, Тетяна Іванівна
Набієв, Айдин Фізулі огли
Keywords: Управління маркетингом;Удосконалення
Issue Date: Jun-2020
Abstract: В роботі було досліджено економічну сутність маркетингової діяльності підприємства, обґрунтовано особливості управління маркетинговою діяльністю страхових компаній. Визначено підходи до аналізу маркетингової діяльності страхових компаній. Проаналізовано процес управління страховою компанією ПрАТ “УАСК АСКА”. Розглянуто можливі напрямки удосконалення процесу управління страховою компанією ПрАТ “УАСК АСКА”.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2681
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Набієв А. Ф..pdf
  Restricted Access
1.01 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.