Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2682
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБурцева, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorДьордяй, Марк Ігорович-
dc.date.accessioned2021-10-25T09:25:55Z-
dc.date.available2021-10-25T09:25:55Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2682-
dc.description.abstractВ роботі проаналізовано просування товарів і програми по стимулюванню збуту продукції, проаналізовано види просування товарів на підприємстві. Дано оцінку ефективності просування та реалізації товарів, проведено стратегічний аналіз підприємства. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення товарної стратегії підприємства, розглянути теоретичні аспекти організації збуту і просування товарів. Досліджено особливості організації збуту і просування товарів ФОП «Родной Євгеній», визначено шляхи поліпшення організації збуту і просування товарів ФОП «Родной Євгеній».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЗбутuk_UA
dc.subjectПідприємствоuk_UA
dc.subjectЗбут продукціїuk_UA
dc.subjectСтимулюванняuk_UA
dc.titleФормування попиту і стимулювання збуту продукції підприємства (на матеріалах ФОП Родной Є.О., м.Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Дьордяй М.І..pdf
  Restricted Access
1.04 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.