Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2682
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorБурцева, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorДьордяй, Марк Ігорович-
dc.date.accessioned2021-10-25T09:25:55Z-
dc.date.available2021-10-25T09:25:55Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2682-
dc.description.abstractВ роботі проаналізовано просування товарів і програми по стимулюванню збуту продукції, проаналізовано види просування товарів на підприємстві. Дано оцінку ефективності просування та реалізації товарів, проведено стратегічний аналіз підприємства. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення товарної стратегії підприємства, розглянути теоретичні аспекти організації збуту і просування товарів. Досліджено особливості організації збуту і просування товарів ФОП «Родной Євгеній», визначено шляхи поліпшення організації збуту і просування товарів ФОП «Родной Євгеній».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЗбутuk_UA
dc.subjectПідприємствоuk_UA
dc.subjectЗбут продукціїuk_UA
dc.subjectСтимулюванняuk_UA
dc.titleФормування попиту і стимулювання збуту продукції підприємства (на матеріалах ФОП Родной Є.О., м.Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Дьордяй М.І..pdf
  Restricted Access
1.04 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.