Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2682
Назва: Формування попиту і стимулювання збуту продукції підприємства (на матеріалах ФОП Родной Є.О., м.Черкаси)
Автори: Бурцева, Тетяна Іванівна
Дьордяй, Марк Ігорович
Ключові слова: Збут;Підприємство;Збут продукції;Стимулювання
Дата публікації: чер-2020
Короткий огляд (реферат): В роботі проаналізовано просування товарів і програми по стимулюванню збуту продукції, проаналізовано види просування товарів на підприємстві. Дано оцінку ефективності просування та реалізації товарів, проведено стратегічний аналіз підприємства. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення товарної стратегії підприємства, розглянути теоретичні аспекти організації збуту і просування товарів. Досліджено особливості організації збуту і просування товарів ФОП «Родной Євгеній», визначено шляхи поліпшення організації збуту і просування товарів ФОП «Родной Євгеній».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2682
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Дьордяй М.І..pdf
  Restricted Access
1.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.