Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2683
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorШевчук, Андрій Васильович-
dc.contributor.authorСупряга, Анна Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-10-25T11:03:14Z-
dc.date.available2021-10-25T11:03:14Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2683-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні надбання щодо становлення та розвитку концепції маркетингового комплексу. узагальнено маркетингові інструменти в діяльності підприємства. Досліджено підходи до оцінювання ефективності використання маркетингового комплексу на підприємстві. Проаналізовано стан та динаміку розвитку підприємства, оцінено ефективність сформованого комплексу маркетингу. Обґрунтовано пропозиції щодо удосконалення комплексу маркетингу магазину ТОВ «ОПТ ТОРГ-15».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКонкуренціяuk_UA
dc.subjectПідприємствоuk_UA
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.titleРозвиток комплексу маркетингу підприємства в конкурентних умовах (на матеріалах ТОВ «ОПТ ТОРГ-15», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_ Супряга А.О..pdf
  Restricted Access
893.76 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.